Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

(r)emigrerende hoogopgeleide Turken gezocht voor documentaire

  • Gülsah Dogan

    Mijn naam is Gülsah Dogan en ik ben regisseur / programmamaker. Graag zou ik voor een documentaire in contact komen met hoogopgeleide Turkse jongeren in Nederland die van plan zijn om naar Turkije te ®emigreren of de stap net hebben gezet. Omdat Turkije trekt en Nederland duwt vanwege verschillende redenen…

    Ook mensen die spelen met het idee zou ik graag spreken. Op dit moment ben ik bezig met de research van dit onderwerp met de bedoeling uiteindelijk een documentairefilm te realiseren.

    Tijdens de research spreek ik graag zoveel mogelijk mensen, dus ook als je liever niet wil meewerken aan uiteindelijke opnames zou ik het zeer op prijs stellen om van gedachten te wisselen over dit onderwerp. Ik ben benieuwd naar jullie plannen, ervaringen, dromen, idealen en misschien ook frustraties of tegenslagen.

    Ik hoop van jullie te horen op guldog@live.nl

    Alvast bedankt,

    Gülsah Dogan

    freelance documentairemaker

  • C van Hensbergen

    Beste Gülsah Dogan,

    Via jouw oproep i.c.m. Google heb ik je gevonden. Ik vind jouw idee voor die documentaire heel goed en hoop dat je deze inmiddels succesvol heb kunnen afronden.

    Maar ik heb een vraag. Woon je steeds in Nederland? Het volgende is namelijk aan de hand. Voor een Turkse relatie bestaat er een mogelijkheid dat wij enkele korte bedrijfspresentaties gaan maken. Het betreft korte internetclips van 2-3 minuten. Graag zou ik van u willen vernemen of u hieraan zou willen/kunnen meewerken.

    U begrijpt misschien dat ik daarom op zoek ben naar een Turkse-collega-regisseur voor deze producties. Voor overleg is het dan noodzakelijk dat deze ook goed Nederlands kan spreken.

    Uiteraard zouden wij vooraf willen weten wat uw dagtarief is (op basis van 8 uren/dag) en de toegepaste km-vergoeding.

    Met vriendelijke groet,

    Corré van Hensbergen

    Creamedia